Умови співпраці
Усі ціни на сайті вказані без ПДВ.
Оплата та доставка
Оплата відбувається на розрахунковий рахунок фізичної особи-підприємця, що перебуває на спрощеній системі оподаткування та є платником єдиного податку 2-ї групи згідно типового рахунку-договору.
Мінімальний розмір передплати 80% від повної вартості замовлення.
Доставку у більшості випадків ми організовуємо за допомогою перевізника "Нова Пошта" за рахунок покупця.
Задля забезпечення збереження вашого товару підчас доставки перевізником, страхування вантажу на повну його вартість є обов'язковою умовою відправки.
У разі виникнення необхідності використання іншої транспортної компанії - ми можемо зробити відправку зручним для замовника перевізником, але це може, в поодиноких випадках, вплинути на терміни відвантаження.
Самовивіз також можливий. Розклад роботи нашого офісу у Києві та карта проїзду зазначені на сторінці Контакти. Будь ласка, зверніть увагу на те, що товар не зберігається в офісі, і для переміщення замовлення зі складу в київський офіс необхідно стільки ж часу, скільки і для звичайного відвантаження в офіс компанії-перевізника.
Терміни виконання замовлення
Відвантаження товару без брендування може бути здійснене протягом 1-3 робочих днів із моменту проведення повної або часткової передплати.
Термін виконання замовлення з нанесенням лого залежить від обраного способу брендування, тиражу та графіку роботи друкувального цеху на момент оформлення замовлення, але зазвичай складає від 3 до 10 робочих днів із моменту узгодження макетів та здійснення передплати.
Гарантії
Команда проекту 4gifts працює на сувенірному ринку України вже більше 10 років, і найдорожче наше надбання за цей час - наша репутація. У разі виникнення потреби ми можемо надати рекомендації від наших постійних клієнтів.
У разі виявлення браку, заміна товару, що цього потребує, буде здійснена у найкоротші терміни після звернення.